باتری سامسونگ a5 2017

باتری سامسونگ a5 2017

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

باتری سامسونگ a5 2017
بازدید : 229

ویژگی های باتری اصلی و تقویت شده سامسونگ Galaxy A5 2017

 عملکرد مناسب و کیفیت بالا در ساخت از مهم ترین ویژگی های باتری گلکسی آ5 2017  به شمار می آید. عمر مفید باتری سامسونگ a5 2017 در مقایسه با سایر برندهای هم رده خود از قبیل باتری هواوی 2017 Huawei Y5 بیشتر است . در صورت متعادل نگه داشتن دمای باتری می توان عمر مفید باتری سامسونگ a5 2017 را افزایش داد. این باتری از مقاومت بالایی در برابر شارژ و داغ شدن بیش از حد برخوردار است. قابلیت شارژ با تراکم انرژی بالا از دیگر ویژگی های باتری این گوشی می باشد. این باتری در مقایسه با باتری سامسونگ S7 نیاز به رند پیکسل های کمتری دارد.

لیتیومی بودن باتری سامسونگ گلکسی A5 2017

در گذشته از باتری های نیکل کادمیوم استفاده می شد. سال ها قبل برای رفع مشکلات این دسته از باتری ها، لیتیوم بکار گرفته شد. البته به دلیل مشکلات موجود در شارژ مجدد لیتیوم فلزی، لیتیوم یونی مورد استفاده قرار گرفت. لیتیوم نسبت به سایرین از بیش ترین چگالی انرژی برخوردار بوده و به همین دلیل، طول عمر باتری و میزان شارژ آن بیش تر خواهد بود. سرعت مصرف شارژ نیز در این دسته از باتری ها به میزان زیادی کمتر بوده و جزو نکات مثبت اصلی آن ها محسوب می شود. امروزه تقریباً تمامی باتری های موبایل همانند باتری سامسونگ گلکسی A5 2017 از جنس لیتیوم یونی یا پلیمری هستند. با این حال، باتری های لیتیومی بدون ایراد نبوده و مشکلاتی نیز دارند. یکی از ایرادات اصلی آن ها، خرابی زودهنگام است. باتری های لیتیومی معمولاً پس از 2 تا 3 سال استفاده و یا 500 چرخه شارژ و دشارژ، کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیاز به تعویض پیدا می کنند. باتوجه به تأثیر مستقیم خرابی باتری بر سایر بخش های سخت افزاری گوشی، اقدام به تعویض در این شرایط ضروری خواهد بود. عملکرد این باتری ها در دماهای پایین تر بهتر بوده و نگهداری گوشی در دمای تقریبی 15 درجه توصیه می شود. همین امر نشانگر تأثیر مخرب داغ شدن بیش از حد گوشی بر باتری است.

بررسی میزان دوام باتری سامسونگ گلکسی A5 2017

برای حالت های مختلف جهت بررسی میزان دوام باتری سامسونگ A5 2017 در شرایط مختلف تعدادی تست صورت گرفته که در این بخش به بررسی نتایج به دست آمده از آن ها خواهیم پرداخت. در اولین بخش، باتری این گوشی هنگام مکالمه در حالت 3G توانست تا 21 ساعت و 39 دقیقه شارژ نگه دارد. این رقم در سطح این گوشی و در مقایسه با رقبای آن، عملکرد مناسبی محسوب می شود. در ادامه، میزان دوام این باتری هنگام وبگردی با اینترنت وای فای مورد بررسی قرار گرفت. گلکسی A5 توانست در این شرایط تا 14 ساعت و 31 دقیقه استقامت از خود نشان دهد. این میزان دوام نشانگر کیفیت بالای باتری این موبایل می باشد. در نهایت، باتری این گوشی سامسونگ هنگام مشاهده فیلم و ویدیو، 16 ساعت و 12 دقیقه دوام آورد. عملکرد آن در این بخش نیز مشابه بخش های قبلی قابل قبول بوده است. براساس نتایج به دست آمده از تست های صورت گرفته، میزان مقاومت کلی این باتری 95 ساعت ارزیابی شده است. یعنی اگر روزانه یک ساعت مکالمه و وبگردی کرده و یک ساعت نیز فیلم تماشا کنید، باتری سامسونگ A5 2017 تا 95 ساعت شارژ نگه خواهد داشت. درصورت روشن بودن قابلیت Always On، این میزان دوام به 59 ساعت کاهش پیدا می کند. تأثیر این آیتم در طول عمر باتری بسیار محسوس بوده است. باتوجه به ظرفیت در نظر گرفته شده برای این باتری، طول عمر آن در مقایسه با سایر باتری های این نسل بسیار مناسب بوده و توانسته رضایت کارشناسان را جلب کند. براساس آمار رسمی ارائه شده از سوی سامسونگ، باتری سامسونگ گلکسی آ5 2017 هنگام مکالمه در حالت 3G تنها 16 ساعت شارژ نگه می دارد. این میزان دوام در مقایسه با سایر باتری های امروزی چندان مناسب نیست. در حالی که براساس تست انجام شده، میزان دوام باتری گلکسی A5 2017 در این شرایط، 21 ساعت و 39 دقیقه بوده که عملکرد بسیار مناسبی محسوب می شود.



نویسنده :
تاریخ : جمعه 17 شهريور 1402 ساعت : 16:4
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید